Amerikan Müzik Ödülleri’nden Kırmızı Halı Fotoğrafları


2015 Amerikan Müzik Ödülleri dün gece gerçekleştirildi. Tüm dünyaca takip edilen müzisyenler ve ünlü isimler kırmızı halıda yürüdüler.

Ödül törenlerini mümkün olduğu kadar takip etmeye çalışıyorum (açıkçası kırmızı halı törenini izleyip kanal değiştiriyorum). Amrikan Müzik Ödülleri de en genç kitlenin bir arada bulunduğu ödül törenlerinden biri, oldukça renkli geçiyor yani.

Gelelim kıyafetlere. Ben kostümlerin çoğunu beğendim. Favorilerim; Nina Dobrev, Zendaya ve Hannah Davis. Gwen Stefani’nin komple transparan eteği ve elbisesinin üst kısmı çok uyumsuzdu bence, bu kadar dikkat çekmeyi göre alıyorsa siyah yerine daha iddialı bir renk seçebilirdi.

Jennie McCarthy hakkında konuşmak bile istemiyorum. Bu arada Jennifer Lopez’in giydiği tüm elbiseler süperdi. Ashley Benson’ın takım elbisesi de gecenin en iyilerinden biriydi.

Konuştuğum yeter, birazda fotoğraflara bakalım 🙂

Bir Cevap Yazın

