Mevzu bere olduğunda şeytan ayrıntıda gizlidir!


Biliyorum biliyorum, hepiniz bere takmayı biliyorsunuz ama böyle videolar bulduğumda da paylaşmadan edemiyorum.

Bere takmanın 6 farklı yolu

Şahsen ben daha önce bere takmanın 6 farklı yolu olduğunu bilmiyordum 🙂 Videoyu da çok tatlı buldum açıkçası. Videoda anlatılanları kısaca açıklamak gerekirse; bu 6 farklı tarz nedir?

  1. The Slouch: Özel model ismine falan takılmaya gerek yok, tek yapmanız gereken berenizi alıp kafanıza geçirmek ve ön taraftaki kısmı saçınızın başlangıç noktasına kadar geri çekmek.
  2. The Single Cuff: Bunun için de berenizi gözlerinize kadar çekin ve kenarlarını 3 cm kadar bir genişlikte kıvırın. Berenizi alnınızın ortasına kadar çektiğinizde, işlem tamam.
  3. The Fisherman: Rivayet odur ki; balıkçılar açık denizlerde berelerini böyle takıyormuş 🙂 Berenizi iyice gözlerinizin üzerine çekin ve bir önceki modelden biraz daha ince olarak kıvırın, sonra bir kez daha kıvırın. Bereyi alnınızda saç çizginize kadar itin. Voila.
  4. Faux – dora: Bereden fötr şapka mı olurmuş? Ama denemekten zarar gelmez. Bereyi kafamıza geçirip alnımızın ortasına kadar çekiyoruz ve asimetrik bir görünüm vermek için bir tarafını yukarı doğru kıvırıyoruz.
  5. The Classic: Anlatmama gerek bile yok aslında 🙂 Bereyi takıp çıkıyoruz.
  6. The Straigt Up: Bereyi başımızda, ucu yukarı bırakacak şekilde takıyoruz. Tıpkı Cara Delevigne gibi yani 🙂

 

Bir Cevap Yazın

